دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

معرفی جزیره قشم

در معرفی جزیره قشم آن چه بیشتر از همه مورد توجه است این است که قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است، با سواحل سنگی که از فضای داخلی کوهستانی و زیبای آن محافظت می کنند، قشم از جزیره‌های بسیار جذاب در جنوب کشورمان است که یکی از پربازدیدترین آنها نیز محسوب می‌شود، طبیعت جزیره قشم با اینکه بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده است، کاملاً متفاوت است و این باعث می‌شود احساس کنید در یک کشور کاملاً جدید هستید و همانطور که می‌بینید در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از سفرهای پرطرفدار و شلوغ داخلی شده است که افراد زیادی برای شرکت در آن اقدام می‌کنند، پس شاید بد نباشد که با خواندن این مطلب قبل از سفرتان به قشم از این جزیره زیبا بیشتر بدانید و با جاذبه‌های آن آشنا شوید.

 
ادامه مطلب ...

تور کیش شامل چه خدماتی است؟

 تورهایی نیز وجود دارد که خدمات متنوع تری مانند رزرو هتل، بازدید از جاذبه ها، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و ... را ارائه می دهند.


ادامه مطلب ...

باغ ایرانی ؛ بهشتی در ده ونک

باستان شناسان بر این باور هستند پاسارگاد ریشه همه باغ‌های ایرانی است. در تاریخ آمده‌است، که کوروش کبیر شخصا دستور ساخت پاسارگاد را صادر کرده و در  طراحی باغ و حتی جای درختان را دخیل بوده‌است. بررسی این گونه آثار از جهت مهم است که هویت و ساختار فرهنگی جامعه را یادآور می‌شود، این‌همه اهمیت به باغ و بستان و جایگاه آن در شعر و ادبیات در آن تاریخ، نشان‌گر همسویی و همفازی نیاکانمان با طبیعت و محیط زیست است، و این مراقبت و اندیشه ستودنی و عبرت آموختنی ‌است. از این رو قصد داریم به این مهم بپردازیم

  ادامه مطلب ...

جاهای دیدنی اصفهان

این شهر را می‌توان یک تصویر بی‌نقص از تاریخ هنر و ذوق ایرانی دانست که شکوه‌مندی‌اش در جاهای دیدنی اصفهان جلوه‌گری می‌کند. اصفهان آنقدر زیبایی و جزئیات دارد که آن را نصف جهان بخوانند. می‌شود در آبی کاشی‌هایش غرق شد و با رنگارنگی هنر‌های پر ظرافتش چشم‌ها را برای همیشه سیراب کرد. میتواین از مکان های دیدنی اصفهان و از جزئیات معماری اصفهان برای خود افسانه‌ها بسازید و به‌جای تمام ساکنین عمارت‌ها و باغ‌های رویایی اصفهان زندگی کنید. زیر آواز بزنید و پا جا پای قدم‌های بلند تاریخ صفویان بگذارید و در آخر همه‌ی این زیبایی‌های بی‌کران را در قاب دوربین‌تان ثبت کنید. 

  ادامه مطلب ...

بهترین مکانهای تفریحی بکر شمال کشور بدون شلوغی برای مسافرت

تعطیلات عید نوروز و تابستان، از جمله تعطیلاتی هستند که سفر در آن ها بسیار متداول است. از طرفی، جمعیت بسیار زیادی از سراسر کشور، هرساله در این تعطیلات راهی شمال کشور می گردند. در این میان، استان های گیلان و مازندران، طرفداران زیادی دارند. به علاوه طبیعت بکر و سرسبز آن ها، بسیاری را برای فرار از زندگی ماشینی به سمت و سوی این مناطق ترغیب می نماید. با این حال ، تصور کنید که در بازه اندک تعطیلات، همه می خواهند به شمال کشور سفر کنند و این خود باعث ترافیک های بسیار عظیمی می گردد که سفر را به کام مسافران تلخ می نماید. عزیزان فراوانی از ما پرسیده بودند که زیباترین جای شمال کجاست ؟ و یا مناطق بکر شمال چه جاهایی هستند؟  ادامه مطلب ...