دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

ایستگاه مترو راه آهن

همان طور که گفته شد ایستگاه راه آهن تهران به عنوان یکی از مهم ترین ایستگاه ها به شمار می رود بنابراین خط سه مترو تهران که مسیر آن جنوب غرب به شمال شرق است، در ایستگاه راه آهن تهران یک ایستگاه دارد که اسم آن را ایستگاه مترو راه آهن گذاشته اند. بنابراین می توانید از ایستگاه های میدان ولیعصر، شهید بهشتی، هروی، شریعتی، آزادگان و ... به ایستگاه راه آهن دسترسی داشته باشید در نتیجه اگر نمی توانید از ماشین استفاده کنید بهتر است با استفاده از مترو خود را به ایستگاه راه آهن تهران برسانید.

 

ادامه مطلب ...

معروف ترین جاذبه ها و مکانهای دیدنی شهر ری


مکانهای تفریحی شهر ری,دیدتی های شهر ری


ری یکی از شهرهای باستانی و تاریخی ایران در استان تهران است که از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی برخوردار میباشد. قدمت سکونت و سابقه تاریخی این شهر تاریخی به دوره قبل از اسلام حدود ۳ هزار سال پیش برمی‌گردد. پایتخت‌نشینان به‌راحتی می‌توانند در سفری یک‌روزه، از تمام جاذبه‌های دیدنی این شهر تاریخی بازدید کنند.

  ادامه مطلب ...

بهترین مکان های آمریکا برای بازدید در تابستان

پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی
این پارک بزرگ، در دو ایالت تنسی و کارولینای شمالی قرار دارد و پربازدیدکننده ترین پارک ملی آمریکا است. کوه های بزرگ اسموکی، گونه های مختلف گیاهی و جانوری در خود دارد و جزو میراث جهانی یونسکو نیز هست. این پارک بیش از 500 هزار آکر وسعت دارد که می توانید همه جای آن را زیر پا بگذارید.

  ادامه مطلب ...

5 مکان شگفت انگیزی که کاملا واقعی هستند

10 مکان شگفت انگیزی که واقعاً وجود دارند +تصاویر
در کره خاکی ما همیشه مناطقی وجود دارند که بطور شگفت انگیزی چشم نوازبودند؛ همه انسانها دارای یک حس کنجکاو طلبانه میباشند که آنها را وادار میکند تا به جاهایی قدم بگذارند که زمانی تنها یک رویا و آرزویی بیش نبوده.

  ادامه مطلب ...

تصاویری از مکانهای عجیب و دیدنی روی کره زمین

 با دیدن  این عکس ها فکر میکنید که این مکان های شگفت انگیز در روی کره زمین نیستند و جزء سیاره های دیگر منظومه شمسی هستند، اما در واقع اینها جاذبه های دیدنی و گردشگری هستند که بر روی همین کره خاکی هستند.

  ادامه مطلب ...