دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

ایستگاه مترو راه آهن

همان طور که گفته شد ایستگاه راه آهن تهران به عنوان یکی از مهم ترین ایستگاه ها به شمار می رود بنابراین خط سه مترو تهران که مسیر آن جنوب غرب به شمال شرق است، در ایستگاه راه آهن تهران یک ایستگاه دارد که اسم آن را ایستگاه مترو راه آهن گذاشته اند. بنابراین می توانید از ایستگاه های میدان ولیعصر، شهید بهشتی، هروی، شریعتی، آزادگان و ... به ایستگاه راه آهن دسترسی داشته باشید در نتیجه اگر نمی توانید از ماشین استفاده کنید بهتر است با استفاده از مترو خود را به ایستگاه راه آهن تهران برسانید.

 

 

ایستگاه اتوبوس و تاکسی در ایستگاه راه آهن تهران

در اطراف میدان راه آهن می توانید چند ایستگاه اتوبوس بی آر تی به همراه پایانه اتوبوس ها و چند ایستگاه اتوبوس معمولی در حوالی میدان راه آهن ببینید که این امکان را برای مسافران فراهم نموده تا از طریق اتوبوس به راحتی بتواند به ایستگاه راه آهن تهران دسترسی داشته باشند. برای رسیدن به ایستگاه راه آهن تهران می توانید از تاکسی های مسیری هم استفاده نمایید چرا که تاکسی خط راه آهن یکی از شناخته شده ترین خط های مسیری برای تهران به شمار می رود. برای خرید بلیط  قطار تهران میتوانید از طریق سایت های فروش بلیط اقدام کنید.

قطار تهران آنکارا راه اندازی شد! جزئیات مسیر و قیمت بلیط

پارکینگ ایستگاه راه آهن

برای کسانی که ماشین شخصی به همراه دارند در کنار میدان راه آهن و دقیقا کنار ایستگاه تاکسی رانی پارکینگی را ساخته اند که دارای ظرفیت حدود 100 ماشین می باشد و بدون شک پاسخگوی هزارها مسافر که در طول روز به این ایستگاه می آیند نمی باشد. در اطراف میدان راه آهن پارکینگ های دیگری هم وجود دارد که می توانید برای مدت چند روز ماشین های خود را در آن جا پارک نمایید اما مطمعننا با هزینه گزافی رو به رو خواهید شد.


https://vazeh.com/n16031870/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد