دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

تور کیش شامل چه خدماتی است؟

 تورهایی نیز وجود دارد که خدمات متنوع تری مانند رزرو هتل، بازدید از جاذبه ها، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و ... را ارائه می دهند.


 

 از پر طرفدارترین تورهای داخلی کشور می توان به تور کیش اشاره نمود. این تور یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت مخصوصا در ایام تعطیلات نوروز است  که توسط آژانس های گردشگری مختلف مانند آژانس مسافرتی عتیق گشت اصفهان ارائه می گردد. سفر با تور کیش می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و به راحتی می توان از تمام جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش دیدن نمود. البته لزوما تمامی تورهای زمینی و هوایی کیش به صورت گروهی یا کامل نمی باشند و با توجه به انتخاب شما می تواند فقط شامل رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل باشد. اما تورهایی نیز وجود دارد که خدمات متنوع تری مانند رزرو هتل، بازدید از جاذبه ها، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و ... را ارائه می دهند. اگر قصد سفر به کیش را دارید با ما همراه باشید تا باتورهای کیش بیشتر آشنا شوید.

معرفی کیش

جزیره زیبای کیش از توابع استان هرمزگان است ودارای 90 کیلومتر مربع مساحت و 40 هزار نفر جمعیت می باشد. کیش نگین درخشان خلیج فارس سالانه  پذیرای بالغ بر دو میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی می باشد و یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در ایران محسوب می شود. جزیره کیش به دلیل قرار گیری در جنوب ایران دارای آب وهوای گرم و مرطوب است، از این رو بهترین زمان سفر به کیش از اواخر دی ماه تا اردیبهشت ماه می باشد که میزان رطوبت هوا کمتر است.

انواع تور کیش

تنوع تورهای کیش بالا است و معمولا به صورت تورهای زمینی و تورهای هوایی برگزار می گردد. از محبوب ترین و پرفروش ترین تورهای کیش می توان به تورهوایی کیش از اصفهان اشاره نمود. به طور کلی تورهای کیش به چهار دسته زیر تقسیم بندی می شوند.

تور کیش لوکس

این تورها معمولا همراه با هتل های لوکس 5 ستاره و 4 ستاره می باشد و خدمات بی نظیر و امکانات رفاهی فوق العاده ای را در اختیار مسافران قرار می دهند. می توان گفت این تورها گران قیمت ترین تورهای کیش هستند.

تورهای کیش آفردار

این تورها نیز همراه با هتل های 2 تا 5 ستاره می باشند و از امکانات خوبی برخوردار هستند. با این تفاوت که معمولا در ایامی از سال که میزان مسافرت ها به کیش کاهش می یابد یا هتل ها دارای آفر هستند برگزار می شوند. در نتیجه مسافران می تواند هتل 5 ستاره و مناسبی را با قیمت کمتر رزرو نمایند.

تور کیش ارزان قیمت

در تورهای ارزان کیش خدمات منحصر به فردی ارائه نمی گردد و معمولا شامل اقامت در هتل های دو یا سه ستاره می باشند. این هتل ها اکثرا دارای امکانات رفاهی معمولی هستند و از نظر موقعیت مکانی نیز به تمامی نقاط به راحتی دسترسی ندارد. به طور کلی می توان گفت این تورها مناسب افرادی است که می خواهند سفر ارزان قیمتی داشته باشند و شرایط خاصی برای مکان اقامت در نظر ندارند.

تور کیش لحظه آخری

بر خلاف تصور خیلی از افراد تورهای لحظه آخری کیش همیشه دارای قیمت مناسبی نیستند و گاهی اوقات حتی قیمت های بسیار بالاتری دارند. این تورها در صورتی می توانند قیمت مناسبی داشته باشند که بتوان از تخفیفات هتل ها وبلیط های هواپیما لحظه آخری که نرخ پایین تری دارند استفاده نمود.

خدمات تور کیش

هزینه تورهای کیش با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و اینکه در چه ایامی از سال برگزار می شوند متفاوت هستند. اما به طور کلی خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت در هتل به همراه صبحانه می باشند. البته تورهای بسیاری نیز وجود دارند خدمات گردشگری را ارائه می دهند اما مسافران باید هزینه جداگانه ای را بابت استفاده از این خدمات بپردازند. برخی از تورها نیز کارت های تخفیف مراکز دیدنی، رستوران ها، گشت جزیره،  پارک دلفین ها و ... را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. مسافران می توانند در هنگام رزرو تور رزرو وعده های غذایی نهار و شام را نیز انجام دهند. با استفاده از تورهای کیش می توان به میزان قابل توجهی هزینه های سفر خود را کاهش داد.

نکات مهم در انتخاب تور کیش 

بهتر است پیش بستن قرارداد و پرداخت هزینه تور اطلاعات خود را درباره هتلی که تور در نظر گرفته است افزایش دهید. به عنوان مثال موقعیت مکانی هتل و شرایط دسترسی آن به مراکز تفریحی توریستی، تنوع و کیفیت غذاهای آن و سایر امکاناتی که در اختیار مسافر قرار می دهند.

هرگز بر اساس قول های شفاهی ارائه دهندگان تور تصمیم  نگیرید زیرا تورها فقط بر اساس تعهداتی که در قرار داد ذکر شده است عمل می کنند.

قیمت تورهای کیش رابطه مستقیمی با نوع هتل انتخابی شما دارد، بنابراین سعی کنید هتلی را انتخاب نمایید که دارای امکانات خوب و قیمت مناسبی باشد.

قیمت تورهای کیش در تمام طول سال یکسان نیست و در برخی از ایام سال مانند تعطیلات نوروز که میزان مسافرت ها به کیش به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد، به شدت گران خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید سفر کم هزینه ای به کیش داشته باشید بهتر است سایر ایام سال را برای مسافرت انتخاب نمایید. یکی از بهترین زمان ها برای داشتن سفری کم هزینه به کیش تابستان است، در این فصل علاوه بر اینکه قیمت تورها کاهش می یابد جشنواره هایی در کیش برگزار می گردد وبیشتر اجناس و خدمات با قیمت خیلی کمتری ارائه می گردد. بنابراین می توانید سفر لذت بخش ارزان تری به کیش داشته باشید.

توجه داشته باشید که ساعت پروازتان و ساعت تحویل اتاق هتل اختلاف چندانی با یکدیگر نداشته باشند. زیرا در غیر این صورت مجبور می شوید هزینه ای را بابت اقامت مازاد بپردازید. هتل ها معمولا راس ساعت 2 اتاق های خود را از مشتریان تحویل می گیرند و برای پروازهایی که معمولا ساعت آن ها عصر یا شب است این اتفاق رخ می دهد. بنابراین برای کاهش هزینه ها در هنگام رزرو تور به این نکته توجه کنید.

جاذبه های گردشگری کیش

کیش دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوانی است و مسافرانی که با استفاده از تور کیش از اصفهان می خواهند به جزیره سفر کنند به راحتی می توانند از این جاذبه های توریستی بازدید نمایند. از مهم ترین جاذبه های گردشگری کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد