دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

دیدنی ها

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی


اما بدون شک حتما سوالات بسیاری در ذهن تان به وجود آمده است مانند اینکه اجاره خودرو در فرودگاه امام به چه شیوه ای می باشد و یا اینکه شرایط اجاره چگونه است و از همه مهم تر اینکه چرا باید از همان فرودگاه خودرو اجاره کرد؟ 

 

 

یا اجاره خودرو برای چه کسانی خوب است؟ همانطور که می دانید ایران کشوری پر گردشگر است و سالانه میلیون ها میلیون گردشگر و توریست خارجی از سراسر جهان به این ایران سفر می کنند. سفر به ایران می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، گاه دیدن یک دوست دیرینه و گاه یک سفر کاری مهم و از همه مهم تر جنبه تفریحی و گردشگری... در تمامی این سفرها به احتمال بسیار زیاد افراد چند روزی را در ایران سپری می کنند.

گردش، خرید و بازدید از اماکنی که خارج از شهر هستند و یا حتی رفت و آمد های کاری همگی جزئی از سفر می باشند. از طرف دیگر بیشتر پروازهای تهران چه داخلی و چه خارجی همگی در فرودگاه امام انجام می شود و این یعنی اینکه در این فرودگاه سرویس های ویژه ای ارائه می گردد و یکی از همین سرویس ها اجاره ماشین است! طبیعتا اگر با تهران آشنایی خاصی نداشته باشید از همان ابتدا که بر هواپیما سوار می شوید استرس این موضوع را خواهید داشت که چگونه از فرودگاه جا به جا شوید و نگران به هدر رفتن وقت خود نیز هستید که ممکن است دقیقه ها وساعت ها در ترافیک های شهری و ایستگاه اتوبوس و مترو تلف شود! پس با این حساب فکر اجاره خودرو از همان فرودگاه بهترین تصمیم است و خیال تان را راحت می کند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه از فرودگاه امام خودرو اجاره کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که برای اجاره ماشین باید حتی پیش از اینکه راهی سفر شوید و بار و بندیل های تان را ببندید اقدام کنید. یعنی درست سه الی چهار روز پیش از سفر! و اما برای رنت خودرو دو انتخاب مهم و اساسی پیش روی شماست که با توجه به علایق و سلیقه و همچین  خلق و خوی مسافرتی تان می توانید یکی را انتخاب کنید. اول اینکه خودرو را بدون راننده اجاره کنید! که با چنین انتخابی خودتان مجبور به رانندگی در سطح شهر می شوید پس اگر شناخت چندان زیادی با تهران و خیابان های شلوغ و پر ترافیکش ندارید، بهتر است همه کار را به یک راننده کار کشته بسپارید که تمام تهران را مانند کفت دستش بلد است و دیگر در ترافیک ها معطل نمی شوید، چرا که راه های میانبر خوبی را بلد است.

راننده های فرودگاه امام که همگی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و اگر مهمان خارجی داشته باشید و یا خودتان چندان مسلط به زبان انگلیسی نباشید هیچ جای نگرانی نیست و از آن مهم تر کاملا به جاذبه های با صفا و زیبای تهران آشنایی دارند و بسیار خوش برخورد  هستند. البته از این موضوع هم غافل نمی شویم که اجاره خودرو در فرودگاه امام آن هم با راننده اختصصی هزینه بسیاری روی دست تان خواهد گذاشت! چراکه علاوه بر اجاره خودرو باید هزینه ای هم بابت راننده بپردازید که مصلما هزینه کمی هم نخواهد بود!

انتخاب دوم تان هم این است که خودروی مورد نظرتان را بدون راننده اجاره کنید که در این مورد هم باید این موضوع را بدانید که تهران شهری بزرگ است و اگر به اندازه کافی در مورد خیابان ها و پیدا کردن آدرس ها مسلط هستید کارهای تان راحت تر پیش می رود. از طرفی خوشبختانه باید بگوییم که این رزوها با وجود اپلیکیشن های مختلف آدرس یاب دیگر کمتر کسی دچار گم کردن آدرس یا خیابانی می شود! و از همه مهم تر ممکن است سفر شما خانوادگی باشد و وجود یک راننده شما را معذب کند! پس اینکه خودتان رانندگی کنید در کنار خانواده لذت بیشتری دارد و خاطره انگیز تر است.

چگونه در فرودگاه امام خودروهای اجاره ای را پیدا کنیم؟

https://mrbilit.com/mag/how-to-rent-car-in-imam-airport/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد